May 9, 2009

layan oh!artis

salam..entri ni nak cerita pasal 1 laman web..1 web yang cerita pasal artis-artis di malaysia ni..aku rasa majalah mangga lingkup pasal oh!atis ni la..haha..kalau aku bosan..aku usha la web ni..nak tau la jugak..apa kejadahnya artis-artis kat malaysia buat sekarang ni..tapi kebanyakannya bersosial..ampeh betul..korang usha je la sendiri..aku dah x nak membebel lagi..hehe.. aku nak masuk contest dyorg buat sebenarnya..kalau aku ada masa..aku join la contest2 yang ada kat web ni..tapi x pernah menang pun ag..hehe..saja je nak meriahkan..dah adat.x de rezeki..nak buat camne..haha..

4 comments:

cima said...

rajin eh
wat sume2 ni

d|n said...

hehe..kalau ade mase buatla..huhu
klo busy time blaja..x d maknenye..

-WaN- said...

senang je contest tu..rasa cam nak join,tp xde idea ..

d|n said...

haha..mmg senang pn klo ad idea..hehe

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin