Aug 27, 2009

1st SHIRT design

front:woooh:
:sobrakana:back
:yawn:baju sec + sew...mice = MIcroelectronic and Computer Engineering.. 1st baju design by aku..hehe actually dah lama design..tapi x setel2 buat proses oder n printing..huhu
notakaki : apa pendapat korang semua??:lamagawa:bes ke x??harap korang dapat beri komen yang membina la ye.mana tau nak design baju lagi lepas ni..hehe..kalau boleh
rate paling best=baik punya:argh:..average=bolehla.:sleep:.paling cikai=wtfish??:hilo:..haha..

14 comments:

<< s| tED| >> said...

nak di bandingkan dengan aku yg tak tau apa.. ini dah cukup cantik!! walau aku tak suka warna merah.. nasib baika da kaler hitam cover!
wah !! Tahniah!

lan said...

wtfishh????

miss GAZA said...

cantik dah tu..

hehe

baaaaaik punyaaa...

=P

d|n said...

@si ted|..
nape x ske kaler merah??
kan kaler pasukan M.u..hehe
kalau x merah..x kan nak kaler pink kot..huhu

@lan..
ceh saje je mamat ni..
tensen men dota 2..
x pn M.u lwn Ars nanti..haha

@miss gaza..
baik punya??hehe
nak beli x??hahaa

x-po said...

hoho ko nk jual ke bju ni bro? ke sj2 suka wat?

d|n said...

ko nk beli ke??hehe

ni tuk budak klas aku..
da desgn dr sem lepas..siap da pun..cume x print2..huhu
skarang br nk wat proses oder balik..

xpenah design n setelkan pasal baju2 ni..br 1st time..jd x tau ag camne..
komen le yang ptt..hehe

pak cik kordi said...

nice2 ~.~

mesmerising1 said...

ok lah,. simple but nice.. he,.,
tapi yang belakang tu macam pjg sangat patternnye..

d|n said...

@pak cik kordi..
mice is nice..hehe

@mesmerising1..
o..yeke..btul gak..
nt ak pendekkn skit time print..
tq..

saffa said...

Saffa rasa yg kat tepi lengan tu tak payah. Cukup lah depan belakang. cam serabut la plak ada kat tepi tu. try tny budak kelas. dyeorg prefer ada bdesign kat lgn tu ke tak..
*thumb up*

d|n said...

hehe..
nt try bincang camne..btw..tq

muhdzahari said...

kena tambh linux satu lagi. :)

d|n said...

haha..igt nak + ubuntu skali..
da x muat la..2nd design ak completekan la nt..hehe

::AnEp:: said...

pergh..lawa siot design baju nie..

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin