Mar 7, 2010

bypass tenet

kepada semua pengikut blog ini... beta ade sesuatu yg terbaek dari ladang. setelah beta mengkaji dan mengaji 'bende alah ini' (amende ntah, sebab org laen yg buat ak yg tulis)selama satu malam tanpa tidur, ianya dapat membantu kita seluruh isi alam untuk mengakses lawan web yg di blog. bende alah ini dipanggil BYPASS INTERNET. jadi, kepada seluruh pambace... donlod lah ianya sementara masih ada...

9 comments:

Anonymous said...

peh cayalah..
mmg tebaek dri ldg btol la mnde yg ko post ni..
cme antivirus detect virus sbb mnde hacking kan..
overall mmg tebaek dri ldg la..
keep up da ldg things bro..

trimas said...

bleh than la....usya toutube pon lju kalo gne mnde alah nih.....

trimas said...

**youtube daa..huhu

Anonymous said...

thumbs up 4 u ma fren..

a1zudd1n said...

bukan bermalam2 ke tanpa tidur? bukan diblog la..diblock..

bobanmasdar said...

block.. ak salah eja daa.. post pon right b4 pegi gunung pulai. kau la xnk ikot odd

a1zudd1n said...

ala..tak gtau awal2..kalau tak aku dah tido puas2 dulu..dah la pas men ftsal..tido lepas subuh..komfem la aku tdo dalam kete je nt..bek tak yah..haha

BD Fabregas said...

amende ni bro?? mende alah cam freegate ngan ultrasurf tu ke??

a1zudd1n said...

aah..freegate..lebih kurg ultrasurf..tapi fg lagi ok kot..try lah dulu..

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin