Jan 24, 2011

Gunung Ledang Dan Melaka Trip

 gunung ledang, johor

muzium kapal, melaka

mood kepenatan dan sakit belakang badan akibat tidur kat katil kayu walaupun tidur lepas subuh je pun..huhu
-22,23 Jan 2011-

9 comments:

kakibiskut said...

saya suka abg yg baju belang pakai cap tepi meriam tu..hehehe

Anip™ said...

bwahahahah~

bobanmasdar said...

pergh kakibiskut.... ni yg takot nk tido mlm ni

aizuddin said...

haha..satu bilik pun ada skandal jugak ke

~sn~ said...

waaa..jejaka2 sec/sew memang selalu menjeleskan jelitawan2 semua. Tak aci betoi.

aizuddin said...

hehe..bukan korang pergi jugak ke kat melaka..kira aci la tu :p

~sn~ said...

hahaha..act..mcm tak caye je. Rupa2nya kita masih sehati n sejiwa..pi tempat sama. Npe kite xterjumpa kat jonker walk ea?? Boleh pau korang belanja. ngeeee ^_^

aizuddin said...

sehati sejiwa?kena tanya kat boban lah :p
tak tau pulak korang pergi pada masa yang sama..tak jumpa pun mb sebab pergi pada masa yang lain kot..
boleh je belanja pau kacang..haha

alifzikri said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin