Sep 28, 2009

suasana HARI raya

salam..:hi:selamat hari raya semua.maap zahir batin..dah seminggu x online..sebab lepak kampung je..hehe..tahun ni aku beraya kat jb.sebab nak teman akak aku..husband beliau x dapat cuti raya..huhu..1st raya baru balik kampung..apa lagi..malam raya pergi bersiar2 kat danga bay..ramai la gak..tapi x seramai manusia lepak kat angsana..haha..
gambar ni aku x d sebab aku yang jadik cameraman..hehe
raya kat jb x de feel nak beraya..::(pakai baju pun lebih kurang.nak mencekik pun x banyak mane..hehe..xd la gambar2 famili pakai baju melayu..ingatkan x ramai orang raya kat jb ni..sama je ramainya..cuma kat jalan raya je boleh siap guling2 kat c2..hehe
kereta raya mak cik aku..bau kedai x??hehe
solat raya kat masjid pun penuh..siap selipar jepun:sobrakana: aku kena rembat lagi..ampeh betul..xde la ensem sangat selipar aku..tp nk bawak g mandi best la..haha
gambar famili yang x berapa nak cukup..hehe:astig:
lepas penat :ayokona:ziarah2 rumah jiran n sedara kat kampung..barula dapat ambik gambar..sedara mara ramai dah balik rumah mertua masing2..huhu..
notakakilima : sorry :lamagawa:member2 smkaJB..x dapat beraya dengan korang..hehe..tahun depan panjang umur..jumpa lagi..insyaAllah..
lastly..:wave:jom sesama kita puasa 6 pulak..insyaAllah..sempat lagi..ada lagi 3 minggu ni..hehe

17 comments:

sI tEDI said...

walawehhh.. aku tgk kereta biru jek.. aku x tgk lain!!

d|n said...

haha..ampeh2..
nak tumpang pe??
nak tumpang leh gak...hehe

♥ana_bp86♥ said...

nak pinjam kete 2 leeeee

d|n said...

pinjam le..
bukan ak punye pun..hehe

cinta lea ixora said...

slmt ari rye ;)

udanggalah said...

bestnya hari raya anda...terkenang mereka yang tiada......

d|n said...

selamat ari raye gak..
xde la semeriah dulu..
btul2..trigt mereka yg da tiada..
tp nak buat camne..Allah lebih menyayangi mereka..

farhana said...

sungguh ceria family itu haha

d|n said...

haha..boleh la tahan..
kalo kumpul reramai bes la..
nanti sume da besa..
lagi susah nak kumpul sume..huhu

admin said...

exchange link blh?
my blog - www.lepakborak.blogspot.com

d|n said...

ok boleh je..jom2

cybernetic88 said...

dah cukup lom puasa 6?. hehe

d|n said...

blom2..lagi 2 ari..hehe
sempat kot..insyaAllah

mrsbintng said...

Selamat Hari Raya..wit raya bila nak kaci huhuhuhu..cam best jee suasana kampung ko ni..sedihnyaaa dok bandar ni ...

d|n said...

selamat ari raye gak..
wit raye dtgla umah..
hehe..
xpe2..jgn besedih2..huhu
mmg rasa len kalo raye kat bandar..
ak 1st raya br blk kg..hehe

Belly Surya Candra Orsa said...

Great Blog..!!!! Keep Blogging.... :)

Anonymous said...

Get 100% free stuff at
http://www.mediafiremania.com

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin