Aug 29, 2009

1MALAYSIA..merdeka!!

salam..entri khas sempena sambutan kemerdekaan:inlove: negara kita yang ke 52..memang sesuai dengan keadaan kami yang baru habis test electronic device pagi tadi..bila time test je baru nak study..hehe..dah berlambak2 dah kena study balik..PROCASTINATION betul la budak zaman sekarang..haha entah la test tadi..x tau camne..tawakal je la..:antok:dah berusaha mesti tawakal..hehe..pastu doa la bebanyak..belajar dari kesilapan..tolong la jangan cepat down sangat..M.U dah la nak lawan ARSengal..malam ni..kita tengok siapa menang..ramai2 tengok match yang agak best malam ni..:takot:mesti lebih ramai orang daripada orang sembahyang terawih..hehe..ops..lebih2 lak intro ni..
x tau logo merdeka ke apa.:waaah:.cuma nak ambil dia punya tema je ni..hehe
k..sambung balik pasal merdeka.:inis:.bila merdeka je kita sambut..bila kita sambut je merdeka..x salah nak sambut dengan bunga api..tapi sepatutnya kita sambut dengan doa kesyukuran lebih baik..betul x ipin??hehe..nampak je negara kita macam dah merdeka..tapi macam x merdeka je aku tengok..dalam khutbah kan dah cerita..hehe..jangan la mental kita tetap dijajah dengan orang putih..maksiat berlambak2..buang bayi merata2..ingat senang ke nak buat baby..hehe
::(kejadian rogol x kira tempat..pecer ni??dah x boleh kawal nafsu..kahwin je la..apa susah..ni semua salah siapa??perempuan yang x tutup aurat ke..golongan lelaki yang mempunyai nafsu kuda??cuba bagitau...huhu

Logo Sambutan Kemerdekaan 2009; 1 Malaysia

rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan:woooh:
ni ada sikit info:please:..nanti macam berbual kosong lak..mesti kena selit info2 yang berguna..barulah berbaloi2 layan blog ni..haha
Logo berbentuk nombor satu dan berlatarbelakangkan Jalur Gemilang serta tulisan Malaysia ini dinamakan 1 Malaysia. Logo 1 Malaysia melambangkan visi negara iaitu untuk mewujudkan satu masyarakat yang berpadu dan mempunyai semangat cintakan negara berpandukan Perlembagaan Negara dan Rukun Negara.
:okay:Ia juga mencerminkan rakyat Malaysia yang saling bekerjasama, bermuafakat, berdikari, berfikir dan menghayati satu visi untuk membina satu Negara Bangsa.
Sementara itu logo 1 Malaysia ini dilengkapkan dengan :inlove:lagu khas Satu Malaysia yang telah dicipta oleh Nik Nizam dan Errie Naham dan lirik oleh Lokman Ghani.
:yawn:nota kaki5 : betul ke negeri kelantan dah lama amalkan 1Kelantan..cuma x dikomersialkan??
kalau bosan2..:wave:sila la berkaraoke dengan lagu kat bawah ni..haha

9 comments:

myQza said...

happy merdeka..
1 malaysia ke.. 1 malaysia ke 3 malaysia ke.. aku tetap rakyat malaysia.. selama ni pun malaysia memang 1. tak payahlah nak wujudkan perkataan 1 malaysia ni..

Deen said...

haha..btul3..
ak rase cume nk lebih stylo je 2..hehe

mesmerising1 said...

bile dah wat ayat 1 malaysia tu nampak lah cket kot.. huhu
slemat mdeka..
dah lame x rase ptabdingan hias kelas bulan medeka.. skang ni nak tgok bendera kat perumahan ak duduk pun susah,.,
pelik r..

Adila Ady said...

aku pun rasa cam dah tak meriah merdeka sekarang...tp tak kisah la meriah ke tak kan..asalkan semua tahu dan menghayati erti kemerdekaan sebenar..!
1 malaysia..?apa tu..?haha

Deen said...

mesmerising1..
btul2..dulu semangat gila hias kelas..
penah sekali kelas aku menang..bangga gile..hehe
sekarang susah sikit la..
x kan nak hias bilik kuliah kot..haha

cik dila..
yela..x kisah r meriah ke x..
yg penting epi..hehe
1 malaysia tu..malaysia yang 1..btul x??haha

Jard The Great said...

pandai hang wat entri yg berwarna-warni.. ehehe. ;p

Deen said...

warne warni??
2 rojak namenye..hehe

Unknown said...

salam ott...nga usha2 pasal merdeka ni aku jumpe lak stu mende pasal one malaysia ni....igt kan najib yg cipta...
ropenye public relations (PR) nye company yg cipta....dr US kot company ni...adoyai first tyme tgk trademark PM sykt yg buat....haha
ni link die..bce sndri...


http://anilnetto.com/malaysian-politics/whose-reputation-needs-managing/#more-14886

http://www.apcoworldwide.com/content/news/press_releases2009/malaysia0809.aspx

Anep™ said...

aku sokong kempen 1 malaysia..

Post a Comment

Ade beran? tinggalkan komen anda.

I Will Follow You

Blog Widget by LinkWithin